Ucieszyła mnie wczorajsza wizyta kuriera z paczuszką nowego tytułu na rynku prasowym – FUTU DESIGN GUIDE.
Jest to kolejny, obok ekskluzywnego magazynu FUTU, tytuł w platformie komunikacyjnej Publishing and Design Group. Nakład liczącego średnio 128 stron, zerowego numeru FDG zostanie rozesłany do bazy odbiorców FUTU Magazine i wyniesie 6,5 tyś. egzemplarzy. Docelowo tytuł pojawi się w nakladzie 15 tyś. egzemplarzy i poza zamkniętą dystrybucją będzie dostępny w salonach prasowych na terenie całego kraju, a także w wyselekcjonowanych butikach i księgarniach.
źródło: epr.pl
Jest to moja druga darmowa publikacja dostarczana „do rąk własnych” (pierwsza to Vox Design). Mam nadzieję, że na stałe zagoszczę na liście wysyłkowej. Oczywiście bardziej bym chciał numery FUTU – są to tematyczne, zaprojektowane przez topowe studia graficzne piękne wydawnictwa. Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma. I tak jest dobrze.
Szczególnie zaciekawił mnie materiał „Sygnały Luksus”, gdzie zaprezentowane są przedmioty wykonywane ręcznie z naturalnych materiałów, m.in. telefon internetowy z drzewa orzecha włoskiego, dyskretne dildo Aloe imitujące roślinę czy erotyczne nakrycie stołu.
Zostaw Komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.