Tak się głośno zastanawiam. Czy nie jest tak, że firmy świadomie robią reklamy takie by interweniował cenzor, a potem o tych reklamach mówi się wszędzie, że została ocenzurowana i zakazana wzbudzając ciekawość cóż to zostało wycięte przy okazji nabijając liczniki stron www? Vide: Mobilking, Virginity, EscaRock.
Cenzura czy PR?
on 13 czerwca 2008
with
3 komentarze
3 Odpowiedzi
Dominik Koza
No raczej, panie, a coś pan myślał?
pajeczaki
proste chwyty. o ile reklama jest jakos tam odkrywcza, czy ladna – to ok, ale jesli wali po glowie jak cepem… to moze dobrze, ze cenzor wkracza…? ;))
Yazhubal
Tu zamierzony efekt, szum medialny, prowokacja 🙂
Dobra metoda szczególnie w kraju w którym jest nadwrażliwość odbiorcy. A w szczególności na religię,dla przykładu taka reklama sieci komórkowej by w Polsce nie przeszła, Islandzki Siminn http://pl.youtube.com/watch?v=RHQhU9C4aiE